ЯК СТВОРИТИ ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ ВСТУПНИКА У 2024 РОЦІ

       24.06.24

25 червня 2024 році розпочинається реєстрація електронних кабінетів вступників. Для реєстрації кабінету потрібно увійти на сторінку системи подання заяв в електронній формі в ЄДЕБО - https://vstup.edbo.gov.ua/

 

Крок 1.

Для відкриття електронного кабінету треба вказати адресу електронної пошти – надалі вона буде логіном для входу. Система автоматично перевірить логін на збіг з іншими. Якщо буде зафіксовано ідентичність логінів – видасть попередження. У такому разі потрібно створити новий унікальний логін. На вказану електронну адресу надійде лист для активації доступу до електронного кабінету.

Крок 2.

Для реєстрації (активації) електронного кабінету потрібно також внести дані, процедура ідентифікації:

• свідоцтва про базову середню освіту (атестата) – серію, номер;

• документом, що посвідчує особу.

Крок 3.

Після активації електронного кабінету потрібно ввести / завантажити таку інформацію про вступника:

• контактний номер телефону (у форматі +380): це потрібно для оперативного зв’язку закладу освіти з абітурієнтом і його батьками, тому варто вказати кілька телефонних номерів. Також можна вказати контактний телефон у форматі іншої країни, для цього необхідно зняти ознаку «Україна».

• кольорову фотокартку вступника (3х4 см);

• фотокопію додатка до свідоцтва.

УВАГА. Файли потрібно завантажувати у форматі JPG (JPEG), а максимальний розмір такого файлу не має перевищувати 1 Мб.

Хто може допомогти відкрити електронний кабінет та завантажити документи?

Для допомоги вступникам під час подання заяв в електронній формі у приймальних комісіях створюють спеціальні консультаційні центри.

Абітурієнти можуть звернутися до консультаційного центру будь-якого закладу фахової передвищої освіти, і там їм допоможуть зі створенням електронного кабінету.

Покрокова інструкція - завантажити

З повагою,
Відповідальний секретар
Приймальної комісії Григор’єв
+38 067 632 59 90 (Вайбер або Телеграм)
pk@krkm.dnu.edu.ua