СТУДЕНТИ КОЛЕДЖУ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У «MARKETING & BRAND ACADEMY» ВІД UGEN
26.02.25
17-21 лютого 2025 року відбувся освітньо-кар'єрний захід «Marketing & Brand Academy» від UGEN.
Серед учасників заходу були і студенти нашого коледжу:
‒ за 123 спеціальністю «Комп’ютерна інженерія», групи КС-22-1, КС-22-2, які опановують дисципліну «Основи digital-маркетингу», під керівництвом викладачки циклової комісії комп’ютерної інженерії, Ольги Семенюти;
‒ за 121 спеціальністю «Інженерія програмного забезпечення», групи ПЗ-23-1, ПЗ-23-2, які є в складі гуртка «Інформатика та інформація», під керівництвом викладачки циклової комісії програмної інженерії, Тетяни Мандрики;
‒ які опановують дисципліну «Маркетинг», під керівництвом викладачки циклової комісії бухгалтерського обліку та економічних дисциплін, заступника директора з виховної роботи, Валерії Сітарчук.
На вебінарах творча молодь коледжу дізналася про ключові драйвери зростання брендів, ефективність просування бренду в цифровому середовищі, стратегії покращення клієнтського досвіду, шляхи підвищення лояльності споживачів, як працює маркетинг у продуктовій IT-компанії, які навички важливі для маркетологів у IT.
Протягом п’яти днів кожен учасник відкрив нові горизонти в маркетингу та бренд-менеджменті.
Тетяна Мандрика, викладачка циклової комісії програмної інженерії