NASA SPACE APPS CHALLENGE 2024

       08.10.24

5-6 жовтня 2024 року відбувся хакатон NASA Space Apps Challenge 2024, учасниками якого стали студенти ВСП «Фаховий коледж ракетно-космічного машинобудування Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара». Над проєктами у режимі онлайн працювала творча молодь 121 спеціальності «Інженерія програмного забезпечення» та 123 спеціальності «Комп’ютерна інженерія», локація ‒ Дніпро.

NASA Space Apps Challenge Dnipro проходив на базі Engineering School Noosphere. Захист проєктів відбувся 7 жовтня.

Менторка команди від коледжу: Тетяна Мандрика, викладачка циклової комісії програмної інженерії.

Команда EcoMinds, тема проєкту «Цілі сталого розвитку виклики у класі». Команда студентів 121 спеціальності «Інженерія програмного забезпечення», Матвій Приходько, група ПЗ-22-2, Олексій Ткачов, група ПЗ-24п-1, Максим Воробйов, група ПЗ-24п-1 та 141 спеціальності «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка», Володимир Костриця, група ЕП-24-1, викладачка, Тетяна Мандрика, розробка проєкту - вебсайт, цілі сталого розвитку Організації Об'єднаних Націй спрямовані на забезпечення гідного життя для всіх, одночасно зберігаючи ресурси планети для майбутніх поколінь.

 
 

Менторки команд від коледжу: Юлія Лазарєва, викладачка циклової комісії програмної інженерії, Ольга Блат, викладачка циклової комісії комп’ютерної інженерії.

Команда PROJECT CS-21-1, тема проєкту «Розширення браузера для створення візуалізацій NASA за допомогою ШІ», студенти 123 спеціальності «Комп’ютерна інженерія», групи КС-21-1: Анастасія Дронова, Костянтин Антіпов, Ігор Прокопенко. У рамках цього завдання студенти розробили розширення для браузера, яке використовує штучний інтелект для створення зображень на основі тегів новин NASA. Мета полягає в тому, щоб використовувати штучний інтелект для обробки та покращення даних, пов’язаних із новинами NASA, надаючи візуально привабливий вміст, який доповнює останні оновлення від NASA.

 

Команда, Sofa Experts, тема проєкту «Світ астрономії та відкриття екзопланет», студенти 123 спеціальності «Комп’ютерна інженерія», групи КС-23-2: Кирило Клопота, Тимофій Шестаков, Гліб Храменков, Артем Васильєв, Євгеній Савін. Розробка гри за допомогою сучасних програмних технологій. Занурення у світ астрономії та відкриття екзопланет ‒ перевтілення в астронома, який працює в одному з найавторитетніших космічних агентств. Місія учасника гри – досліджувати далекий космос та відкривати нові екзопланети. За допомогою сучасних телескопів та інших астрономічних інструментів користувач зможе аналізувати реальні наукові дані, будувати гіпотези та робити висновки про склад та атмосферу екзопланет.

 

Дякуємо організатору, партнерам заходу, які змогли зібрати всіх разом, об’єднати спільною метою, та талановитій студентській молоді коледжу за участь у NASA Space Apps Challenge 2024!

Тетяна Мандрика, викладачка ЦК Програмна інженерія