Виробництво ракетно-космічних літальних апаратів

       09.06.22

ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ РАКЕТНО-КОСМІЧНОГО МАШИНОБУДУВАННЯ ДНУ
ВСТУП 2022 на баз ПЗСО

Зірки показують нам Велич і красу Всесвіту, в якій ми, вічні мандрівники космосу, прагнемо відшукати свою зірку.

Михайло Янгель

Освітньо-професійна програма - Виробництво ракетно-космічних літальних апаратів / Production of Rocket and Space Vehicles

Спеціальність 134 Авіаційна та ракетно-космічна техніка / 134 Aviation and aerospace technologies

Освітньо-професійний ступінь - Фаховий молодший бакалавр / Applied junior bachelor

Термін навчання:

- на базі 9 класів (БЗСО) - 3 роки 10 місяців;

- на базі 11 класів (ПЗСО) – 2 роки 10 місяців.

Із правил ВСТУПУ:

- НА БЮДЖЕТ:

  • на базі 9 класів (БЗСО) - індивідуальної усної співбесіди з української мови та математики (проходить в Коледжі) та мотиваційний лист
  • на базі 11 класів (ПЗСО) індивідуальної усної співбесіди з української мови та математики (проходить в Коледжі) АБО сертифікату ЗНО 2019, 2020, 2021 років (українська мова + другий предмет за вибором вступника) АБО результатами НМТ 2022 року ТА мотиваційний лист.

- НА КОНТРАКТНУ ФОРМУ – подача мотиваційного листа.

 

КОСМОС — ДИВОВИЖНЕ МІСЦЕ, ПОВНЕ ЗАГАДОК І РИЗИКУ, І… ЕМ… КРУТОСТІ!

 

Питання: Ракетно-космічна техніка для дівчат чи як? (космос, більшість сприймає, як чоловічу справу.

Катерина Седачова, голова комісії, викладач: У КОСМОСІ місця вистачить всім. Але дівчата часто густо приймають більш креативні рішення зі складних питань. І є операції, які можуть виконати лише тендітні представниці. Чоловіки Ви важливі, бо в КОСМОСІ багато важкої та інколи навіть брудної роботи.

 

Питання: Ми, Україна, космічна держава, чи на узбіччі космічного розвитку?

Андрій Щапов викладач комісії: Зараз немає космічних держав, є людство, яке знову прагне до зірок. Поки що ми частина того суспільства, та боремося, щоб залишатися із прогресивним світом. Тому сподіваємося, що в нас разом з Вами вийде той вклад тільки збільшити.

 

Питання: Ілон Маск, засновник SpaceX революціонер чи консерватор в космічній справі?

Іван Кущ, викладач коледжу: Революціонер, як мінімум у 3-х напрямах:

1) космічна, ракетоносій з поверненням на Землю першої ступені;

2) зв’язок, глобальна мережа Star Link;

3) транспортна, після Tesla електрокар це зразок, еталон.

 

Питання: Враження від Ракетно-космічного коледжу?

Максим, випускник 2022 року: : Я завершую навчання, готую дипломний проект і буду говорити відверто наскільки це є можливим. Різні. Нові знайомства, очікування повідомлення про першу стипендію на телефон, вона прийшла. Перше розчарування, стипендія, швидко закінчилась. Перша сесія - страх, остання сесія - радість.

 

Юля, Катя, Славко, Данило одногрупники Максима: : Макс завжди був трохи «ботаном» (історія з першого курсу для своїх). Але Коледж – правда багато вражень – нові викладачі, яких спершу за звичкою називаєш вчителями; нова поведінка – новий графік (краще не з першої пари). Заліки і іспити – десь вчиш всю ніч, десь автоматом (модульно-рейтингова система), десь напором. Взагалі різні враження. Актовий зал круто, спортивні змагання. Місце розташування «+» (зручно) транспорт, магазини та розважальний центр близько. Про викладачів – ну Ви розумієте – багато гарних, досвідчених, фахових.

 

Віталіна, студентка 3 курсу: : Їм трохи заздрю вони вже майже відстрілялися, дипломи готові, тексти виступів на захист вивчені. А нам ще рік вчитися. З іншого боку, хай Вони мені заздрять, я ще рік з Коледжем, щось встигну. Враження одним словом – ПРИХОДЬТЕ. ДОЛУЧАЙТЕСЬ до КОМАНДИ. І отримайте власні враження.

 

Постійна робота над вдосконаленням, багаторазові відвідини запусків ракетоносія ЗЕНІТ (розробник КБ «Південне», Дніпро, вироблявся ВО «Південмаш», Дніпро) на морських стартах, використання технологій алюмінієвих обичайок.

ПЕРЕВАГИ 134 СПЕЦІАЛЬНОСТІ: академічна стипендія, гуртожиток на території, Ви майбутнє, яке потрібно країні і ми допоможемо Вам реалізуватися.

ЧЕКАЄМО в КОМАНДІ

КОНТАКТИ:

тел. +380 67 632 59 90

електронна пошта:pk@krkm.dnu.edu.ua

вебсайт: http://dkrkm.org.ua/ (розділ АБІТУРІЄНТУ)